15. september 2011

Folketingsvalg 2011

Så er valget igang, og pt. er 50% af stemmerne optalt.

Jeg var engang RØD. Men gennem tiden er jeg røget over i den anden side.
Som både Danmark og verden ser ud nu, så er jeg fuld ud overbevist om at Danmark har brug for en BLÅ regering og BLÅ PLAN.

Men er dybt chokeret over at den forpu... lor...ko til Helle Thorning-Schmidt, kan få et ben til jorden. Og nu står til at kunne danne regering. Mener hun er FULD af lort og løgn. Og desuden burde være i fængsel eller lign. Håber virkelig hun ikke kommer til at sidde tiden ud, men vil lide et smertefuldt og pinligt nederlag.

De fleste jeg kender er desværre RØDE. Og stemningen er desværre bare at NU skal de rage til sig når der er rød regering. Er dybt chokeret over holdningen... at nu skal der stoppes i lommen.
Det vil overhovedet ikke kunne køre rundt..... Men følger med SKRÆK de kommentarer der postes på facebook disse minutter.
Her fremskynder det mine tanker om at forlade Danmark for stedse.

De jeg kender fra Enhedslisten... ja ... de er helt bims. Det er psykisk syge kommunister, der kun drømmer om at tage fra alle andre, og ikke biddrage med noget. Generelt folk med kronisk ondt i røven.

SF's Willy (Demens) Søvndal burde altså blive hjemme i sin have, og dér nøjes med at forpeste gråspurvenes lunger med sin røg og evindelige løgne. Han ligner et dyr fange i lyskeglen foran en bil.
Hvad han laver i politik, må kun guderne vide.
Og jeg der ellers har stemt SF for en hel del år siden.....

Danmark vil desværre blive et rygende hul i jorden indenfor 1 år eller 2, hvis igen afsætter de røde fjolser.

Jeg har altid ment at det er SUNDT for et land med regerinsskifter. Men NU er der brug for de BLÅ.
De røde vil gøre mere gavn om 4-8 år... men ikke NU.
En rød regering egner sig KUN til at være ved en spækket statskasse de kan dele ud af. De vil aldrig kunne fylde i den, således det vil være bæredygtigt.
Så fra mit synspunkt er danmark på kurs med fallit og statsbankerot med RØD BLOK og Helle.






Herfra skal der lyde en opfordring til at benytte enhver lejlighed til af få sat dem af, smidt i fængsel, møget til, eller lign.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!