6. oktober 2011

Bucktrack videos

 (english scroll down)
For nogle år siden faldt jeg over nogle videoklip på youtube. Det var om natur, trekking og jagt i det store, smukke men barske Alaska.
De var uploadet af profilen youalaska, og var hans egne eventyr og produktion. Blev "venner" med ham derinde, og måtte da lige skrive til ham, og rose ham for videoerne.

Fandt ham senere hen på facebook, da jeg fik fat i hans navn. Og der var jeg så heldig at blive "ven" med ham også. Han er en pensioneret faldskærms-røgdykker. Sådan en brandmand der spring ned i skovbrande, i faldskærm.
Men fra hans site http://www.bucktrack.com/ bestilte jeg så en af hans dvd'er for et lille år siden. Og det har jeg ikke fortrudt. Det er denne herunder
Nu har jeg netop bestilt desværre den sidst af hans egen dvd'er. Glæder mig til at få den :o)
Det er så klippet herunder

Ville selv meget gerne prøve sådan en rejse gennem alaska. Men ikke alene. Skulle jeg en dag få sådant tilbud, vil jeg hoppe af glæde. Du kan følge hans blog på blogspot her: http://bucktrack.blogspot.com/

A few years ago, I came across some nice videos on youtube. It was made and uploadet by an american guy, who used to be a smokejumper. Just had to write him and compliment the nice and facinateing videos.
Was lucky.. he accepted me as a youtube-friend too. And today he is even a facebook-friend :o)
Not that I know him personally, but enjoy watching what he experiences in alaska. Guess I'm kind of a fan.
Dreaming myself about living over there, (canada or alaska). Due to all that beautiful, but rough, nature and wilderness. But wouldn't want to go trekking or camping alone though.

About a year ago I ordered the first video in the top of this text. Today I finally ordered the video just above this text. But sorry to see there isn't any more of his adventures on dvd. But looking forward to getting the dvd by mail. Have a look....if you enjoy nature and wilderness... you'll like this!!! :oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar