2. oktober 2012

3 videos from my vacation to Toronto - 3 Videoer fra ferien i Toronto

(For english scroll down)
Jeg fik filmet lidt under min ferie i Toronto 24.aug -3.sep. 2012.
Med mit digitale spejlrefleks Nikon D 5000, mit lille vandtætte Kodak easyshare sport c123, og min mobiltelefon.

Jeg har fået lavet 3 videoer til dato. 2 der henholdvis viser min tur til Niagara Falls og Toronto Zoo.
Den 3. viser mit hotelværelse, og er lidt en anmeldelse af dette. Især da jeg selv savnede info om hoteller i billeder og video fra tidligere gæster. Så lavede selv en lille video af mit værelse på Comfort Hotel Downtown Toronto. På youtube hvor videoen er, er også en lille beskrivelse af værelset og min mening.

Herunder de 3 videoer.


I filmed a little during my vacation to Toronto 24.aug-3.sep. 2012
With my digital SLR Nikon D 5000, my little waterproof Kodak easyshare sport c123, and my cell phone.

I have made 3 videos to date, and uploaded to youtube. The first two show my trip to Niagara Falls and Toronto Zoo.
The third shows my hotel room, and is kind of a review. Made it since I missed  info on hotels in photos and video from previous guests. So did even a small video of my room at the Comfort Hotel Downtown Toronto. On YouTube where the video is, theres also a small description (review) of the room.

Here you can watch the 3 videos.

My visit to Toronto Zoo

My hotelroom at Comfort Hotel Downtown Toronto

Visit at Niagara Falls

Ingen kommentarer:

Send en kommentar