4. august 2011

Langt bedre bredbånd nu

(English scroll down)

For nogle uger siden i indlæget: parknet-min-nye-tv-internet-udbyder,  beklagede jeg mig over en noget langsom internethastighed, hos min nye udbyder. Men nu skal ret jo være ret, og sætter somregel pris på at være et ærligt menneske.
Så efter at havde målt jævnligt på hastigheden efterfølgende, kan jeg konkludere at hastigheden nu er LANGT over den lovede hastighed, og har været det nogle uger.
Så nu har jeg ROS til parknet. Om det har været nogle begynder problemer til os som ny kunde, ved jeg ikke. Men nu levere de betydeligt mere end de lover.
Se sidste måling her:
Jeg er dog stadig lidt ked af deres kabel-tv pakker.
Da jeg er ser rigtig meget DISCOVERY CHANNEL, NATIONAL GEOGRAPHIC, ANIMAL PLANET ect ect. Så har jeg desværre måtte bestille og betale for deres næst-største tv-pakke. Disse kanaler forekommer desværre kun i de store pakker.
Må dermed også betale for en hulens masse kanaler som overhovedet ikke har min interresse, eller som jeg ikke har en chance for at forstå sprogligt.
Den store pakke giver jeg 285kr/mdr for. Se  http://parknet.dk/ for yderligere info.
Noget dyrt. Men måske jeg bare er sart. Synes bare det er træls at måtte betale for en hules masse, for at få nogle få ting i den "pakke".

Finally my new internet broardbandconnection is up to speed. Took some time, but now they actually deliver MORE than they promised. Se the speed-test above.
Also get my cable-tv from them (parknet).
But had to buy the second most expensive cable-package to get discovery channel, national geographic, animal planet aso...
Would be great to only have to pay for the channels one want to watch, and not having to pay for alot I'll never watch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar