1. marts 2012

Don't give up - giv ikke op

Some songs linger. Heard this this song in 1992 or 1993 when living in a school for 8 months in Vester Vedsted, Denmark.
My neighbour ( a young woman) just got single..and she kept playing this song. A few years years after I found the song on a record. And since then... it's been a comfort to me!!!

Nogle sange bliver "hængende". Nogle mere end andre. I 1992-93 gik jeg på ungdomshøjskolen i Vester Vedsted, Ungdomshøjskolen Ved Ribe. Min søde nabo ( en sød og venlig rødhåret lille pige) var netop blevet single, og var noget "nede".
Hun spillede denne sang hele tiden, så jeg kunne høre den.
Her mange mange år efter, bliver den hængende. Jeg faldt tilfældigt over den på en cd engang. Og siden da har den været en livline for mig.. og en trøst for mig.

Posted here to share with you, who may be in need of comfort - Her for at dele med jer der har brug for det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar