6. juli 2011

Første indlæg-First blog post

Min første blog og indlæg.

Så har jeg ladet mig inspirere af flere venner og bekendte som har blogget i længere tid.
Og må erkende jeg tit har nydt at se hvad der rør sig i deres verden, udover det man taler om eller læser på facebook.
Så nu går jeg også igang, og så må jeg jo se hvad det bliver til med tiden.

Been inspired by several people I know, to start my own blog. So giving it a go.
The reason I write in english often, is that I know and care for several people who don't speak/read danish.
So prefer writing so that they too can read my blog. Never tried blogging before... so here goes ;o)

2 kommentarer:

  1. Hejsa Brian og velkommen til. Rigtig god fornøjelse med bloggen.
    Vil glæde mig til at følge med i dine kommende blog-indlæg.
    Knus Rikke

    SvarSlet